Virální marketing je hitem v marketingové komunikaci dnešních dnů a vstoupit na nový trh, to chce bombu, řekla si zřejmě polská mBanka. Její české stránky www.mbanka.cz jsou totiž skvostem s virálním potenciálem, o kterém se běžným virálním spotům na českém trhu ani nesnilo. Jen se obávám, že se o něm původně nesnilo ani majitelům mBanky.
Web banky obsahuje v předstartovní fázi nějaké formuláře pro data mining, anketu a hlasování o nejlepší design (dizajn) platební karty mBanky. Budiž. Veselo nastává až poté, co se začtete do textů na stránce. Někdo se pozastaví už v chybě v claimu (Banky by měli), ale každý se může těšit na pravou žeň v sekci Nábor pracovníků, ze které jsou věty z perexu a nadpisu. Nemá smysl vypisovat všechny roztomilé nesmysly způsobené mechanickým překladem, který snad tým mBanky realizoval přes nějaký automatický překladač.
Podíváte se určitě sami.
Ať už máte zájem o pozici Marketing Manažér/ Marketing Manažérka a jste to vy, chcete to dělat, chcete to mít, nebo ne. A až se podíváte, budete mít asi chuť poslat tyhle stránky svým známým. Říká se tomu virální marketing (což není nic jiného než šíření sdělení sociální sítí) a rozhýbat ho není lehké. mBance se to myslím povedlo. Ale… chce to někdo dělat, chce to někdo mít s bankou, která si v dnešní době neumí ani správně přeložit stránky?